هفته سلامت مبارک باد(1 الی7 اردیبهشت)

سوالات متداول

خرید از فروشگاه ایران بیورر چه منافعی برای مشتریان دارد؟

این سایت سورس ارایه کالا روی اینترنت در کشور است

ما همواره در حال کنترل قیمت  و ارائه گارانتی اصلی هستیم

کالای ارسالی ما نو و آکبند با شرط اخلاقی و شروط فنی میباشد

تعویض کالا (به شرط خرابی از مبدا ) امکان پذیر است

امکان تحویل فوری از 10 دقیقه تا حداکثر 2 ساعت در تهران مهیاست

امکان استفاده از شارژ کیف پول پیش بینی شده است

ما تنها مرکز جوابگویی تخصصی سوالات و راهنمایی فنی کالای بیورر با بیش از 13 سال سابقه هستیم

بعد از خرید همچنان در کنار شما و با شما می مانیم

ساعات کاری فروشگاه کی هست؟

جهت رفاه حال مشتریان محترم ساعات ارسال کالا از 10 صبح لغایت 18 عصر از شنبه تا چهارشنبه و تا 14 عصر پنجشنبه میباشد.

کالای بیورر ساخت کجاست؟

بیورر یک شرکت آلمانی است که محصولات خود را با نظارت دقیق در آلمان و یا  تحت لیسانس خود در کشورهای گوناگون(منجمله چین،عربستان،مجارستان و غیره) ساخته روانه بازار میکند. 

آیا همه کالاهای روی سایت برند بیورر هستند؟

خیر،بیورر ایران فروشگاهی برای ارایه کالای بیورر و یا کالای مکمل سبد بیورر از سایر برندها میباشد

آیا بروشور محصولات بصورت آنلاین موجود است؟

بله برای دریافت بروشور اینجا را کلیک کنید.

7 روز ضمانت بازگشت وجه چیست؟

درصورتیکه محصول معیوب بوده و طوری باشد که مشتری نتواند از آن استفاده نماید (با تایید کارشناس اعزامی یا مقیم شرکت ما) بدون هیچگونه هزینه ای کالا به انبار مرکزی بیورر برگشت داده شده و وجه مربوطه ظرف 7 روز به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.   

در صورت خرید از شما میتوانم محصول را پس بدهم؟

جهت حفظ حریم بهداشتی مشتریان و طبق دستورالعل وزارت بهداشت و با توجه به اینکه محصولات ما در حوزه بهداشت و سلامت میباشد بهیچ وجه امکان عودت کالا بعد از تحویل وجود ندارد مگر اینکه اثبات گردد کالای ارسال شده از اول خراب بوده است که در اینصورت تعویض میگردد.(جهت دریافت اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید)

ارسال با فوروارد چیست؟

فوروارد شرکتی همکار برای توزیع بسته های ما در سطح شهر تهران میباشد.(اطلاعات بیشتر را از اینجا مطالعه کنید)

گارانتی محصولات چند ساله و بعهده کیست ؟

کلیه کالاهای برند بیورر دارای 2 سال گارانتی می باشند و بعهده شرکت آرمین درمان می باشد.

سایر کالاها و برندها ممکن است دارای گارانتی نباشند و بهر حال گارانتی سایر برندها بعهده شرکت تامین کننده کالای بیورر نیست، لطفا دقت فرمایید

روش خرید در مجموعه شما چگونه است ؟

خرید از سایت و خرید از اینستاگرام

خرید از اینستاگرام میتواند ارزان تر باشد چرا که همیشه تخفیف های فوق العاده و آفرها منتظر شما هستند(اینجا را کلیک کنید)

آیا فروش حضوری دارید؟

بله ،به آدرس ما مراجعه فرمایید

آیا مرکزی برای جواب دادن سوالات در مورد نیاز به تعمیر و کالیبراسیون دستگاه و یا گارانتی و لوازم یدکی بیور وجود دارد ؟

بله در اینگونه موارد می توانید با شماره 02188345015 فقط برای برند بیورر تماس حاصل فرمایید.

نحوه پذیرش دستگاه معیوب جهت انجام تعمیر چگونه است؟

میتوانید روی دستگاه خرابتان نام،شماره موبایل و علت خرابی دستگاه را نوشته و آن را برایمان ارسال کنید.

ما پس از بررسی با شما تماس خواهیم گرفت که آیا دستگاه بیورر شما قابل تعمیر هست یا خیر

توجه بفرمایید جهت تسویه حساب و دریافت کالا پس از تعمیرات:

اگر هزینه تعمیر دستگاه معیوب بیورر بالاتر از 1000000 تومان (یک میلیون تومان )باشد مقدار هزینه تعمیر به مشتری اعلام خواهد شد و در غیر اینصورت (هزینه های کمتر از یک میلیون تومان) بدون اعلام به مشتری دستگاه پذیرش و تعمیر و تحویل خواهد شد. 

در مورد استفاده از گارانتی در صورت تایید بخش خدمات پس از فروش(داشتن فاکتور و ثبت در سایت جهت شروع گارانتی الزامی است) دستگاه در دوره گارانتی از ارائه خدمات مربوط برخوردار خواهد بود.

آیا در شهرستانها مرکز خدمات و تعمیرات دارید؟

خیر. ما فقط در تهران فعال هستیم

آیا بهتر است برای خرید به نمایندگی شهرستان مراجعه کنیم یا از شما بخریم؟

اگر لذت خرید مطمئن اینترنتی شما را جذب میکند و اگر به سرعت عمل و کیفیت و خدمات پس از فروش ما علاقه مند شده اید از ما بخرید چون احیانا سریعتر از خرید در شهرتان کالا را به شما تحویل خواهیم داد.

برای مشکلات پیش آمده در شهرستانها و احیانا خرابی دستگاه چه باید کرد؟

اول به عمر محصول خود توجه کنید اگر چندین سال است که با محصول کار میکنید و از دقت خارج شده یا خوب کار نمیکند احیانا خرج تعمیرات نسبت به خرید کالای نو بالاتر بوده و صرفه اقتصادی ندارد.

اما در هرحال ما در شهرستانها نمایندگی خدمات پس از فروش نداریم و بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با بخش خدمات پس از فروش تماس گرفته و بصورت تلفنی ارسال کالا به تهران را استعلام کنید. 

برای مشاوره قبل از خرید مرکزی برای پاسخگویی دارید؟

ابتدا به سایت مراجعه کنید ما ربات پاسخگوی آنلاین نصب کرده ایم و بصورت برخط در حال جوابگویی هستیم و اگر احیانا اطلاعات کافی نبود می توانید با شماره 02188345015 در ساعات اداری در تماس باشید.

هزینه ارسال کالا چقدر است؟

این هزینه ها در بخش ارسال کالا توضیح داده شده است(اینجا را کلیک کنید)

چگونه میتوان برای دیر کرد کالا تهران و شهرستان پیگیری کرد؟

لطفا با شرکت تماس بگیرید یا در واتساپ(09338397214) پیام بدهید

 

 

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×