سوالات متداول

کالای بیورر ساخت کجاست؟

بیورر یک شرکت آلمانی است که محصولات خود را با نظارت دقیق در آلمان و یا  تحت لیسانس خود در کشورهای گوناگون ساخته روانه بازار میکند. 

آیا بروشور محصولات بصورت آنلاین موجود است؟

بله برای دریافت بروشور اینجا را کلیک کنید.

7 روز ضمانت بازگشت وجه چیست؟

درصورتیکه محصول معیوب بوده و طوری باشد که مشتری نتواند از آن استفاده نماید (با تایید کارشناس ما) بدون هیچگونه هزینه ای کالا به انبار مرکزی بیورر برگشت داده شده و وجه مربوطه ظرف 7 روز به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.   

در صورت خرید از شما میتوانم محصول را پس بدهم؟

جهت حفظ حریم بهداشتی مشتریان و طبق دستورالعل وزارت بهداشت و با توجه به اینکه محصولات ما در حوزه بهداشت وسلامت میباشد بهیچ وجه امکان عودت کالا بعد از تحویل وجود ندارد مگر اینکه اثبات گردد کالای ارسال شده از اول خراب بوده است که در اینصورت تعویض میگردد.

ارسال اکسپرس کالا چیست؟

بصورت معمول در تهران ظرف 3 ساعت و در شهرستان ها ظرف 2 روز کالا تحویل میگردد 

گارانتی محصولات چند ساله و بعهده کیست ؟

ما تحت نظر شرکت آرمین درمان کار میکنیم و کلیه محصولات دارای 2 سال گارانتی آن شرکت می باشد  و محصولات گرمایشی نیز 1 سال گارانتی دارند.

روش خرید در مجموعه شما چگونه است ؟

شما می توانید به دو روش خرید تلفنی و خرید اینترنتی از سایت از ما کالا بخرید

آیا فروش حضوری دارید؟

خیر ما فقط بصورت تلفنی و یا اینترنتی فروش داریم.

آیا مرکزی برای جواب دادن سوالات خیلی تخصصی و یا خرابی دستگاه وجود دارد ؟

بله در اینگونه موارد می توانید با شماره 88864810 تماس حاصل فرمایید.

آدرس بخش خدمات پس از فروش : تهران - خیابان کریمخان - خیابان میرزای شیرازی - کوچه 15 -شماره 17 - طبقه اول

آیا در شهرستانها مرکز خدمات و تعمیرات دارید؟

خیر. ما فقط در تهران هستیم

آیا بهتر است برای خرید به نمایندگی شهرستان مراجعه کنیم یا از شما بخریم؟

اگر لذت خرید مطمئن اینترنتی شما را جذب میکند و اگر به سرعت عمل و کیفیت و خدمات پس از فروش ما علاقه مند شده اید از ما بخرید چون احیانا سریعتر از خرید در شهرتان کالا را به شما تحویل خواهیم داد.

برای مشکلات پیش آمده در شهرستانها و احیانا خرابی دستگاه چه باید کرد؟

اول به عمر محصول خود توجه کنید اگر چندین سال است که با محصول کار میکنید و از دقت خارج شده یا خوب کار نمیکند احیانا خرج تعمیرات نسبت به خرید کالای نو بالاتر بوده و صرفه اقتصادی ندارد.

اما در هرحال ما در شهرستانها نمایندگی خدمات پس از فروش نداریم و بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با بخش خدمات پس از فروش تماس گرفته و بصورت تلفنی بررسی کنید. 

برای مشاوره قبل از خرید مرکزی برای پاسخگویی دارید؟

ابتدا به سایت مراجعه کنید و اگر احیانا قانع نشدید میتوانید با شماره 55304581 در ساعات اداری در تماس باشید.

هزینه ارسال کالا چقدر است؟

در تهران زیر 300 هزار تومان مشمول هزینه پیک در حدود 20 هزارتومان و بالای 300 هزار تومان رایگان است.

در شهرستانها ارسال با تی پاکس بصورت پس کرایه میباشد. 

 

 

 

   

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×