با توجه به پیک ششم کرونا ارسال به شهرستان رایگان است

سوالات متداول

ساعات کاری فروشگاه چگونه است؟

جهت رفاه حال مشتریان محترم ساعات ارسال کالا از 8 صبح لغایت 17 عصر از شنبه تا چهارشنبه و تا 14 عصر پنجشنبه میباشد.

کالای بیورر ساخت کجاست؟

بیورر یک شرکت آلمانی است که محصولات خود را با نظارت دقیق در آلمان و یا  تحت لیسانس خود در کشورهای گوناگون(منجمله چین،عربستان،مجارستان و غیره) ساخته روانه بازار میکند. 

آیا همه کالاهای روی سایت برند بیورر هستند؟

خیر،مرجع بیورر ایران فروشگاهی برای ارایه کالای بیورر و یا کالای مکمل سبد بیورر از سایر برندها میباشد

آیا بروشور محصولات بصورت آنلاین موجود است؟

بله برای دریافت بروشور اینجا را کلیک کنید.

7 روز ضمانت بازگشت وجه چیست؟

درصورتیکه محصول معیوب بوده و طوری باشد که مشتری نتواند از آن استفاده نماید (با تایید کارشناس اعزامی یا مقیم شرکت ما) بدون هیچگونه هزینه ای کالا به انبار مرکزی بیورر برگشت داده شده و وجه مربوطه ظرف 7 روز به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.   

در صورت خرید از شما میتوانم محصول را پس بدهم؟

جهت حفظ حریم بهداشتی مشتریان و طبق دستورالعل وزارت بهداشت و با توجه به اینکه محصولات ما در حوزه بهداشت و سلامت میباشد بهیچ وجه امکان عودت کالا بعد از تحویل وجود ندارد مگر اینکه اثبات گردد کالای ارسال شده از اول خراب بوده است که در اینصورت تعویض میگردد.(جهت دریافت اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید)

ارسال با لینک اکسپرس چیست؟

لینک اکسپرس شرکتی همکار برای توزیع بسته های ما در سطح شهر تهران میباشد.(اطلاعات بیشتر را از اینجا مطالعه کنید)

گارانتی محصولات چند ساله و بعهده کیست ؟

کلیه کالاهای برند بیورر دارای 2 سال گارانتی می باشند بجز محصولات گرمایشی که 1 سال گارانتی دارند.

سایر کالاها و برندها ممکن است دارای گارانتی نباشند و بهر حال گارانتی سایر برندها بعهده شرکت تامین کننده کالای بیورر نیست، لطفا دقت فرمایید

روش خرید در مجموعه شما چگونه است ؟

خرید از سایت و خرید از اینستاگرام

خرید از اینستاگرام میتواند ارزان تر باشد چرا که همیشه تخفیف های فوق العاده و آفرها منتظر شما هستند(اینجا را کلیک کنید)

آیا فروش حضوری دارید؟

خیر ،ما فقط بصورت اینترنتی فروش داریم.

آیا مرکزی برای جواب دادن سوالات در مورد خرابی دستگاه و یا گارانتی و لوازم یدکی بیور وجود دارد ؟

بله در اینگونه موارد می توانید با شماره 88864810 فقط برای برند بیورر تماس حاصل فرمایید.

آدرس بخش خدمات پس از فروش : تهران - خیابان کریمخان - خیابان میرزای شیرازی - کوچه 15 -شماره 17 - طبقه اول

آیا در شهرستانها مرکز خدمات و تعمیرات دارید؟

خیر. ما فقط در تهران فعال هستیم

آیا بهتر است برای خرید به نمایندگی شهرستان مراجعه کنیم یا از شما بخریم؟

اگر لذت خرید مطمئن اینترنتی شما را جذب میکند و اگر به سرعت عمل و کیفیت و خدمات پس از فروش ما علاقه مند شده اید از ما بخرید چون احیانا سریعتر از خرید در شهرتان کالا را به شما تحویل خواهیم داد.

برای مشکلات پیش آمده در شهرستانها و احیانا خرابی دستگاه چه باید کرد؟

اول به عمر محصول خود توجه کنید اگر چندین سال است که با محصول کار میکنید و از دقت خارج شده یا خوب کار نمیکند احیانا خرج تعمیرات نسبت به خرید کالای نو بالاتر بوده و صرفه اقتصادی ندارد.

اما در هرحال ما در شهرستانها نمایندگی خدمات پس از فروش نداریم و بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با بخش خدمات پس از فروش تماس گرفته و بصورت تلفنی ارسال کالا به تهران را استعلام کنید. 

برای مشاوره قبل از خرید مرکزی برای پاسخگویی دارید؟

ابتدا به سایت مراجعه کنید ما ربات پاسخگوی آنلاین نصب کرده ایم و بصورت برخط در حال جوابگویی هستیم و اگر احیانا اطلاعات کافی نبود می توانید با شماره 02188324318 در ساعات اداری در تماس باشید.

هزینه ارسال کالا چقدر است؟

این هزینه ها در بخش ارسال کالا توضیح داده شده است(اینجا را کلیک کنید)

چگونه میتوان برای دیر کرد کالا تهران و شهرستان پیگیری کرد؟

لطفا با شماره های شرکت و داخلی 107 یا 106 تماس بگیرید

 

 

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×