فروشگاه اینترنتی بیورر در حال حاضر "به روز" می باشد.

سوالات متداول

ساعات کاری فروشگاه چگونه است؟

جهت رفاه حال مشتریان محترم ساعات ارسال کالا از 10 صبح لغایت 17 عصر بوده و ارسال کالا بصورت ترکیبی پس از پر شدن ظرفیت ارسال سریعا انجام خواهد شد.

ارسال به شهرستانها از صبح تا اتمام ساعت کاری باجه های پستی که معمولا ساعت 14 میباشد و در همان روز (غیر تعطیل) سفارش گذاری،انجام خواهد شد.

ارسال های VIP از این قاعده مستثنی بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن(ایام غیر تعطیل)ارسال خواهند شد.

کالای بیورر ساخت کجاست؟

بیورر یک شرکت آلمانی است که محصولات خود را با نظارت دقیق در آلمان و یا  تحت لیسانس خود در کشورهای گوناگون ساخته روانه بازار میکند. 

آیا بروشور محصولات بصورت آنلاین موجود است؟

بله برای دریافت بروشور اینجا را کلیک کنید.

7 روز ضمانت بازگشت وجه چیست؟

درصورتیکه محصول معیوب بوده و طوری باشد که مشتری نتواند از آن استفاده نماید (با تایید کارشناس اعزامی یا مقیم شرکت ما) بدون هیچگونه هزینه ای کالا به انبار مرکزی بیورر برگشت داده شده و وجه مربوطه ظرف 7 روز به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.   

در صورت خرید از شما میتوانم محصول را پس بدهم؟

جهت حفظ حریم بهداشتی مشتریان و طبق دستورالعل وزارت بهداشت و با توجه به اینکه محصولات ما در حوزه بهداشت وسلامت میباشد بهیچ وجه امکان عودت کالا بعد از تحویل وجود ندارد مگر اینکه اثبات گردد کالای ارسال شده از اول خراب بوده است که در اینصورت تعویض میگردد.

ارسال اکسپرس کالا چیست؟

بصورت معمول در تهران ظرف 3 ساعت و در شهرستان ها ظرف 2 روز کالا بعنوان VIP تحویل میگردد 

گارانتی محصولات چند ساله و بعهده کیست ؟

ما تحت نظر شرکت آرمین درمان کار میکنیم و کلیه محصولات دارای 2 سال گارانتی آن شرکت می باشد  و محصولات گرمایشی نیز 1 سال گارانتی دارند.

روش خرید در مجموعه شما چگونه است ؟

شما می توانید به خرید اینترنتی از سایت از ما کالا بخرید

آیا فروش حضوری دارید؟

خیر ما فقط بصورت اینترنتی فروش داریم.

آیا مرکزی برای جواب دادن سوالات در مورد خرابی دستگاه و یا گارانتی و لوازم یدکی وجود دارد ؟

بله در اینگونه موارد می توانید با شماره 88864810 تماس حاصل فرمایید.

آدرس بخش خدمات پس از فروش : تهران - خیابان کریمخان - خیابان میرزای شیرازی - کوچه 15 -شماره 17 - طبقه اول

آیا در شهرستانها مرکز خدمات و تعمیرات دارید؟

خیر. ما فقط در تهران هستیم

آیا بهتر است برای خرید به نمایندگی شهرستان مراجعه کنیم یا از شما بخریم؟

اگر لذت خرید مطمئن اینترنتی شما را جذب میکند و اگر به سرعت عمل و کیفیت و خدمات پس از فروش ما علاقه مند شده اید از ما بخرید چون احیانا سریعتر از خرید در شهرتان کالا را به شما تحویل خواهیم داد.

برای مشکلات پیش آمده در شهرستانها و احیانا خرابی دستگاه چه باید کرد؟

اول به عمر محصول خود توجه کنید اگر چندین سال است که با محصول کار میکنید و از دقت خارج شده یا خوب کار نمیکند احیانا خرج تعمیرات نسبت به خرید کالای نو بالاتر بوده و صرفه اقتصادی ندارد.

اما در هرحال ما در شهرستانها نمایندگی خدمات پس از فروش نداریم و بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با بخش خدمات پس از فروش تماس گرفته و بصورت تلفنی بررسی کنید. 

برای مشاوره قبل از خرید مرکزی برای پاسخگویی دارید؟

ابتدا به سایت مراجعه کنید و اگر احیانا قانع نشدید میتوانید با شماره 55304581 در ساعات اداری در تماس باشید.

هزینه ارسال کالا چقدر است؟

در تهران برای مشتریان خواهان سرعت عمل 500000 ریال و مشتذیانی که بصورت تجمیعی دریافت میکنند مبلغ 300000 ریال میباشد.

 

برای شهرستانها ارسال با پست میباشد.

تمامی مبالغ و هزینه ها در حین خریدتان در سبد کالا قابل مشاهده میباشد. 

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×