برندهای معتبر جهانی بهداشت و سلامت را از ما بخواهید

سایز بندی ماسک سه بعدی

در این نوشتار به سایز و مشخصات ابعادی ماسک های سه بعدی میپردازیم:

الف - ماسک سه بعدی سایز کودک (ویژه کودکان و نوجوانان)

این سایز کوچک‌ترین سایز ماسک سه بعدی بوفالو (یا برندهای : آروند،ریما)موجود در بازار است و برخلاف نام آن، هم برای کودکان مناسب است و هم برای نوجوانانی که تا 14 سال مناسب هستند.

طول این ماسک 17 سانتی‌متر است که کاملاً مناسب یک کودک یا نوجوان است و می‌تواند به خوبی روی صورت این عزیزان خوابیده و نشت هوا از اطراف ماسک را به حداقل ممکن برساند.

ب - ماسک سه بعدی سایز مدیوم یا متوسط

سایز مدیوم یا همان سایز معمولی یکی از پر مصرف‌ترین اندازه ماسک سه بعدی KF94 موجود در بازار است و در صورتی که در هنگام خرید ماسک سه بعدی، اندازه آن را به فروشنده نگویید، احتمالاً همین اندازه را به شما خواهند داد. تا پیش از سال 1400 تنها همین سایز ماسک سه بعدی برای بزرگسالان تولید و عرضه می‌شد و همه افراد بزرگسال ناچار به استفاده از آن بودند.

طول ماسک سه بعدی بوفالو متوسط 19 سانتی‌متر است و برای بیشتر افراد جامعه از جوانان گرفته تا سالخوردگان همین سایز مناسب خواهد بود.

ج - ماسک سه بعدی سایز لارژ یا سایز بزرگ

سایز بزرگ یا همان لارژ (لارج) هم برای بزرگسالان تولید می‌شود، با این تفاوت که برخی از افراد جامعه صورت درشت‌تری نسبت به دیگر افراد دارند و استفاده از ماسک با سایز متوسط باعث می‌شود تا هم بند این ماسک‌ها بیش از حد کشیده شود و باعث آزار فرد گردد و هم ماسک به خوبی دستگاه تنفسی فرد را نپوشاند؛ از این رو، برخی تولیدکنندگان مانند بوفالو به فکر عرضه ماسک جدیدی با سایز بزرگ‌تر افتادند که با نام سایز لارج به بازار عرضه شد.هم اکنون این ماسک بخاطر راحتی بیشتر جای ماسک سایز مدیوم را گرفته است.

طول ماسک سه بعدی بزرگسال سایز بزرگ حدود 20/5 سانتی‌متر است. این ماسک هم برای آقایان هم برای خانومها مناسب است.

بنابراین، اگر با ماسک‌های متوسط مشکل دارید، می‌توانید با استفاده از این اندازه‌ها متوجه شوید که آیا ماسک بزرگ به صورت شما خواهد خورد یا خیر؟ البته با توجه به این که ماسک سایز بزرگ و متوسط سه بعدی بوفالو اختلاف قیمتی چشمگیری ندارند، خرید آزمایشی یک بسته از این ماسک‌ها هم می‌تواند روش خوبی برای اطمینان از مناسب بودن آنها برای شما باشد.

 

سایز برندهای مطرح ساخت ماسک سه بعدی در کشورمان بخاطر یکی بودن منشاء دستگاههای تولیدی یکی است و شما از روی تصویر زیر (که در مورد ماسک سه بعدی بوفالو است) میتوانید آنها را مقایسه کنید:

 

 

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×