برندهای معتبر جهانی بهداشت و سلامت را از ما بخواهید

نقد و بررسی دستگاه بخور و تصفیه هوا

یک سوال اصلی و مهم که معمولا پیش می آید این است که دستگاه بخور سرد چگونه کار میکند یا اینکه اصلا چطور بخور سرد تولید میشود.

می دانیم که با حرارت دادن آب آن را به جوش آورده و جنبش مولکولی بالاتر رفته و مولکول های آب که در حالت معمولی در فاز مایع هستند اینک به فاز گاز(حالت بخار)وارد میگردند که صد البته این کار مستلزم بالا رفتن دمای فاز گازی است.

بنابراین وقتی آب به بخار تبدیل میگردد دمای آن از دمای نقطه جوش که معمولا بین 92 تا 100 درجه است فراتر میرود.

اما سوال مهم دیگر این است که تولید بخار سرد چگونه انجام میشود و فواید تولید بخار سرد چیست؟

تولید بخور سرد یا همان بخار سرد حاصل از مایع آب تا همین اواخر تقریبا غیر ممکن بود.بعد از انقلاب سیلیکونی و تولید اولین تراشه های سلول پیزوالکتریک اینک صنایع تجهیزات پزشکی بعد از صنایع نظامی در صف استفاده از مزایای این ابر نوآوری قرن بودند.

در اینجا نحوه کار یا همان روش التراسونیک را بیشتر توضیح میدهیم:

سلول های پیزو الکتریک با تحمل ولتاژ نیرو تولید میکنند(یا برعکس)وکافی است از دو طرف با یک منبع تغذیه در بخور سرد و گرم بیورر مدل  LB88 BEURER تحت فشار قرار گیرند.این سلول بصورت دایره ای و به رنگ سفید قابل مشاهد میباشد و در تماس با آب مخزن قرار دارد و با دادن نیروی ارتعاشی و بدون گرم کردن آب تولید بخار سرد مینماید.در شکل زیر تصویر و قطر حدود 16 میلی متر آن را مشاهده میکنید.

استفاده از آب تصفیه نشده به مرور به تجزیه املاح آب و رسوب آنها روی همین قطعه است که از شدت تولید بخار آب میکاهد و بخور را ضعیف میکند چون به مرور سلول پیزو الکتریک به کار رفته در بخور سرد و گرم بیورر مدل LB88 BEURER سنگین شده و دامنه ارتعاش آن در دستگاه بخور بیورر پایین و پایین تر میآید.

یک راه جلوگیری از ضعیف شدن بخار سرد در دستگاه دوکاره تولید بخور سرد و گرم بیورر مدل LB88 BEURER استفاده مرتب از آب تصفیه شده یا آب معدنی یا آب جوشیده سرد شده میباشد چون ناخالصی این آب در مقایسه با آب لوله کشی منازل بسیار پایین میباشد.راه دیگر بالا بردن عمر دستگاه بخار سرد و گرم و مرطوب ساز بیورر مدل LB88 BEURER تمیز کردن مرتب سطح پیزو الکتریک آن با فرچه بسیار نرم تعبیه شده در بسته بندی دستگاه بخور دو کاره سرد و گرم بیورر مدل LB88 BEURER میباشد.

در سایت بیورر ایران در حال حاضر یک مدل بسیار پر فروش از این دستگاه موجود است که در زیر عکس آن را مشاهده میکنید(برای خرید اینجا را کلیک کنید) دستگاه دو کاره تولید بخار گرم یا بخور گرم و تولید بخار سرد یا بخور سرد بیورر را به اختصار دستگاه دو کاره مرطوب ساز سرد و گرم میگویند.دستگاه بخور سرد و گرم بیورر مدل LB88 BEURER دارای طراحی مد روز و شیک آلمانی با محفظه ترانسپرنس و شفاف بوده با مخزن حدود 7 لیتری خود و در دو رنگ مشکی و سفید در تکمیل طراحی و دکوراسیون دفتر کار و منزل مشتریان بیورر حرف اول را میزند.

 

 

از فواید تولید و استفاده بخور سرد در دستگاه بخور سرد و گرم بیورر مدل LB88 BEURER را میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

مهم ترین عامل تشویقی در استفاده از دستگاههای بخور سرد منجمله همین دستگاه LB88 BEURER در این واقعیت نهفته شده است که هنگام ایجاد ارتعاش سرد(توسط پیزو الکتریک)مولکولهای آب یونیزه میشوند و با تشکیل یون های منفی در محیط از آنجاییکه طبیعت دوست دارد در پتانسل صفر زندگی کند(به همین دلیل است که آب آبشارها به پایین میریزند یا باتری های پر بعد از مدتی دشارژ میشوند)با ذرات معلق مثل ویروس،باکتری،مایت ترکیب شده و با گرفتن یک الکترون از آنها برای رسیدن به حالت تعادل منجر به تخریب آنها میشود و خود را به حالت تعادل در می آورند.

 

فواید استفاده از بخور دو کاره سرد و گرم بیورر مدل LB88 BEURER در زیر بیان شده است:

 

در فصل پاییز و زمستان استفاده از دستگاه بخور سرد مدل LB88 BEURER به کاهش موارد ابتلا به آنفولانزا و احتمالا در پیشگیری از موارد گسترش دهنده بیماری کوید 19 کرونا کمک میکند

 

 

در بیماران دارای سینوس ملتهب متناوب از دستگاه دو کاره بخور سرد و گرم بیورر مدل LB88 BEURER به کاهش التهاب و تسکین آن کمک میکند

 

 

برای داشتن پوستی لطیف و صاف کافی است روزانه چندین بار از دستگاه بخور دو کاره سرد و گرم استفاده کنیم.استفاده از بخور گرم به شادابی و آب رسانی پوست کمک میکند و استفاده از بخور سرد سبب میشود قارچ،جوش سر سیاه و احتمالا هرگونه بیماری پوستی به مرور التیام یابد

 

اگر در آپارتمان خود گل و گیاه نگه داری میکنید باید به این نکته که در فصول سرد سال رطوبت داخل مطب،منزل،محل کار بخاطر استفاده از وسایل گرمایشی شدیدا افت میکند توجه کنید

در این صورت با قرار دادن یک دستگاه بخور سرد و گرم مدل LB88 BEURER به شادابی گل و گیاهتان و رشد و نمو آنها کمک کرده اید.لازم به ذکر است در صورت استفاده بیش از حد بخور(مثلا مجاورت بیش از اندازه بخور)بخاطر مکانیزم فعال سازی خاک و گیاه امکان ظهور کرم،حشره و غیره خواهد بود که البته امری طبیعی است.شما میتوانید از چسب های جاذب حشرات در فواصل(از آفت کش ها در منزل و محیط در بسته استفاده نمنید)مختلف برای جلوگیری از پخش شدن حشرات یا هزار پا استفاده کنید

 

دستگاههای تصفیه هوا و مرطوبساز AIR PURIFIER موجود در بازار کشور در فصل پاییز که به فصل آنفولانزا مشهور است مورد توجه بیشتری قرار میگیرند.

مثلا دستگاه های تصفیه هوا بیورر مدل LR330 BEURER که در حال حاضر از فروشگاه ما(اینجا را کلیک کنید)قابل تهیه میباشد.این دستگاه دارای طراحی ظاهری شیک و جمع و جور به ابعاد  26X36.2X37 CM بوده و مناسب جاسازی در دکوراسیون منزل،مطب،محل کار و دفاتر تا 35 متر مربع میباشد.

 

اصول کار این دستگاه عبارتست از مکش هوای محیط به داخل و عبور آن از فیلترهای چند گانه معروف به پیش فیلتر،فیلتر کربن فعال،فیلتر هپا و سپس دمش هوای تصفیه شده به محیط میباشد.

فیلترهای دستگاه تصفیه هوای بیورر مدل LR330 BEURER جاذب آلودگی های معلق در هوا نظیر ناخالصی ها،ویروس کوید 19 و آنفولانزا ،بوی نامطبوع محیط و غیره بوده و کمک میکند هوای محیط بسیار شاداب و سبک و عاری از ناخالصی های مضر یاد شده باشد.

در این عکس به فیلترهای سه گانه معروف به فیلتر هپا با عمر 1000 ساعت و قابل تعویض (غیر قابل شستشو) دقت کنید

ثابت شده است که عملکرد مغز با اکسیژن رسانی بیشتر محیط بالاتر رفته و راندمان وظایف روزانه نیز ارتقائ می یابد.امروزه با همه گیر شدن بیماری ویروسی کوید 19 و تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات ،کودکان محصل،دانشجویان یا کارمندان مجبورند در منزل بصورت مجازی درس بخوانند یا دور کاری کنند لزوم استفاده از یک دستگاه تصفیه هوای استاندارد در منزل از قبل بیشتر شده است.

شرکت بیورر آلمان با سالها تجربه و اخذ بالاترین استانداردهای لازم در زمینه ارتقاء سطح سلامت از انجمن بهداشت آلمان،سازمان بهداشت جهانی و انجمن بهداشت امریکا توانسته است یکی از پر کاربردترین دستگاه های تصفیه هوا و مرطوب ساز را با نام تجاری دستگاه تصفیه هوا بیورر مدل LR 330 BEURER به بازار معرفی نماید.

شما میتوانید دستگاه تصفیه هوا و مرطوب ساز دارای ضمانت نامه 24 ماه را از فروشگاه ما تهیه کنید.

شرکت بیورر همچنین برای آن دسته از مشتریانی که حیوان خانگی مثل گربه،سگ یا پرنده نگهداری میکنند دستگاه تصفیه هوا بیورر مدل LW230 BEURER را تولید کرده است.مکانیزم تصفیه هوا و جمع آوری مو و کرک بدینگونه است که مخزن دستگاه از آب معمولی پر میشود و سپس تیغه های پلاستیکی با حرکت در آب مکش منفی در هوای اطراف ایجاد میکنند.مکیده شدن هوای اطراف به معنی جذب ذرات معلق و عبور آنها از آب داخل مخزن و بالنتیجه گیر افتادن و ته نشین شدن آنها میباشد.

تمام مشتریانی که حیوان خانگی دارند و یکی از دستگاههای تصفیه هوا مدل LW230 BEURER را تهیه کرده اند به این مسئله اذعان دارند که هم حال حیوان خانگی بهتر و شاداب تر است و هم هوای اتاق و منزل سرشار از حس تمیزی،رطوبت مناسب و اکسیژن میباشد.

 

مزیت عمومی دستگاه تصفیه هوا بیورر مدل LW230 BEURER نسبت به دستگاه تصفیه هوا بیورر مدل LR330 در موارد زیر است:

 

الف دستگاه LW230 BEURER فقط از آب معمولی استفاده میکند و چون تیغه های آن قابل شستشو میباشد(در ماشین ظرفشویی بشورید یا با دست و فرچه نرم و محلول شوینده مناسب تمیز و آب کشی کنید) بنابراین اقتصادی تر هستند.

ب -راندمان دستگاه تصفیه هوای بیورر مدل LR330 BEURER بخاطر استفده از فیلترهای سه مرحله ای هگا خیلی بالاتر میباشد.

توصیه : در مناطق پر ازدحام شهری مثل محیط کاری،مطب و غیره از LR330 BEURER استفاده کنید و در منزل،مطب دامپزشکی و غیره از LW230 BEURER استفاده نمایید

این کالا در دو رنگ سفید و مشکی را از اینجا با 24 ماه گارانتی اصلی تهیه فرمایید

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×