هفته سلامت مبارک باد(1 الی7 اردیبهشت)

پد گرما درمانی کمر زنیت مد مدل PH 17304

مدل: (HP 17304)
برند: زنیت مد | ZENITHMED
وضعیت: ناموجود

پد گرمایی مخصوص پشت بدن (کمر،کتف و گردن) زنیت مد مدل HP 17304 ZENITHMED

 امروزه فواید گرما درمانی از لحاظ بهداشت و سلامت اثبات شده است و طیف وسیعی از بیماریهای استخوان و مفاصل و حتی ذهنی با گرما درمان میگردد.استفاده از پد گرمایی پشت بدن یک راه حل تخصصی برای نواحی پر استرس و مورد نیاز برای گرما درمانی برای همه سنین است .پد گرمایی زنیت مد HP 17304 با سایز بزرگ 42 در 63 سانتی متر واقعا مفید است چه در منزل باشید و یا در محل کار چون میتواند حس آرامش و رفع درد و خستگی را به ما دهد فارغ از اینکه در فصول گرم یا سرد باشیم و مخصوصا برای افراد سالخورده و مسن که دچار کم تحرکی و بیماریهای مفصلی و اندامی در پشت بدن هستند.یکی از بهترین درمان ها برای انواع کمر درد استفاده از حرارت و گرما درمانی است و با استفاده از پد الکتریکی پوشیدنی زنیت مد دیگر برای گرم کردن موضع نیاز به کیسه آبجوش، داغ کردن ظروف و غیره نیست زیرا با استفاده از پد حرارتی مخصوص کمر درد زنیت مد که یک نمونه کالای مرغوب و بسیار با کیفیت است درد بصورت مؤثر کاهش می یابد.این پد از نوعی پارچه بسیار نرم و ضد حسایت تولید شده و دارای یک لایه با رویه جدا شونده است تا شما بتوانید پس از جدا کردن، آن را شستشو دهید. از این پد می توان برای گرما درمانی، کاهش درد های عضلانی، کمردرد، آرتروز، رماتیسم، دردهای قاعدگی، افزایش و بهبود جریان خون، کوفتگی، گرفتگی و گرم کردن جای خواب افراد سالخورده و بیمار استفاده نمود. یک بند کشی جدا گانه دارای چسب زیپی نیز برای فیکس کردن روی جاهای مختلف بدن در بسته کالا وجود دارد.

گرفتگی عضلات کمر

کمر درد ،در اثر اختلال در ساختارهای آناتومیک ایجاد می شود بنابراین درد و التهاب ایجاد شده موجب گرفتگی عضلات کمر می شود.سوال اینجاست که برای رفع گرفتگی عضلات کمر چه کنیم؟

وقتی عضلات کمر دچار گرفتگی می شود، اولین راه درمان اقداماتی است که موجب ریلکس شدن عضله می شود. درمان هایی همانند استفاده از پماد گرفتگی عضلات کمر و استفاده از آمپول شل کننده و ضد گرفتگی عضلات کمر، سرما و سپس گرما درمانی، استراحت و کاهش فشار بر روی کمر می باشد.

علت گرفتگی عضلات کمر

مشکلاتی از قبیل فتق دیسک و یا تحلیل رونده در مفاصل کمر می توانند سبب ایجاد درد شدید در پایین کمر شوند. بر اثر فتق و یا بیرون زدگی دیسک، ریشه عصب نخاعی اطراف دیسک فشرده شده و همین امر سبب ملتهب شدن و تحریک آن می شود. از جمله اقداماتی که بدن در جهت متوقف کردن درد می کند این است که ساختار عضلانی اطراف ناحیه مربوطه را سفت کرده و آن را بدون تحرک نگه میدارد که این مسئله نیز خود باعث گرفتگی دردناک عضلات می شود.دلایلی مانند عدم تحرک و ورزش و یا ورزش کردن بیش از اندازه، نامتعادلی های ساختاری، کم بودن آب بدن و یا از دست دادن الکترولیت و یا ترکیب های دیگر آن، سبب سفت شدن بسیار زیاد عضلات می شوند. اما دسته ای از عضلات هستند که بسیار ضعیف می باشند و در شرایطی که نامتعادلی های عضلانی بسیار شدید شوند، نیروهای غیر عادی به ستون فقرات وارد خواهند شد. به همین خاطر در اثر چنین حرکت غیر معمولی که رخ می دهد، مفصل، رباط و یا دیسک ستون فقرات دچار آسیب شده و در پی آن گرفتگی عضلات رخ داده و در نتیجه فرد به کمر درد مبتلا می شود. به دلیل این که تحریک این ساختارها به تازگی اتفاق افتاده است، هیچ محدودیتی دیگر برای مواردی که سبب اسپاسم می شوند، وجود ندارد. این مسئله درد زیادی را برای فرد ایجاد می نماید و معمولا در زمان کوتاهی فرد را ناتوان می کند.گرمکن کمر و گردن زنیت مد با ایجاد گرما در ناحیه پشت یا گردن با داشتن سطح نرم و مطبوع و کنترل شده خود باعث کاهش درد و التهاب در ناحیه ستون مهره ها میشود.در این میان پد گرمایشی کمرو پشت بدن برقی زنیت مد با داشتن سایز بزرگ و لایه میکرو فایبر ضد حساسیت به بدن احساس مفرح و گرمی را هدیه میدهد.داشتن این کالا برای خانم ها بخاطر استفاده در طول دوران ماهیانه و افراد مسن و پدر مادر ها بخاطر فواید گرما درمانی بسیار مطبوع و خوشحال کننده خواهد بود.این دستگاه گرمای عمیقی به وجود می آورد که باعث تحریک عصبی مویرگ ها شده و تسریع گردش خون در سراسر بدن شده و به گردش خون سرعت می بخشد. این محصول جهت گرم کردن کمر،پشت بدن تا گردن ساخته شده است و از برق شهری استفاده میکنداز آنجائیکه رویه آن از جنس میکرو فایبر است موجب میشود گرمای مطبوعی انتقال داده شود و شما نیز نباید نگران شستشوی آن باشید زیرا در دمای ۳۰ درجه قابل شستو شو بوده و همچنین دارای سه سطح متفاوت گرما دهی با سوئیچ الکتریکی قابل مدیریت در 3 سطح میباشد که میتوانی به دلخواه آن را انتخاب کرده و نیز بعد از روشن کردن آن پس از سه ساعت به صورت خودکار خاموش میشود(جهت جلوگیری از گرمایش بیش از حد)

مشخصات فنی پد گرمایی کمر و شانه زنیت مد مدل PH 17304 :

  • دارای 3 درجه تنظیم حرارت با صفحه نمایش LCD
  • دارای خاموش شدن خودکار بعد از ۳۰ دقیقه
  • دارای قابلیت شستشو (جدا شدن کنترلر)
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
  • دارای حفاظت سریع از گرما و گرمای بیش از حد (سیستم گرمایش PTC+NTC)
  • دارای تاییدیه CB CE GS SAA
  • اندازه ۶۳*۴۲
  • موارد استفاده :کاهش و تسکسن در های کمر و گرما درمانی

 

باید و نباید های استفاده از گرما درمانی

ردیف استفاده کنیم استفاده نکنیم
1 دردهای ناحیه کمر استفاده روی زخم های باز
2 دردهای ناشی از رماتسیسم استفاده در هر نوع تورم
3 دردهای ناشی از آرتریت استفاده برای زخم های دیابت
4 دردهای PMS بانوان استفاده روی کبودی
5 آسیب های ورزشی ماهیچه ای که تازه کشیده شده
6 بی حسی بدن پوست قرمز یا ملتهب است
7 سفتی گردن،شانه،کمر صدمه ورزش زیر 2 ساعت
8 دردهای قدیمی ناشی از سن صدمات همراه با خونریزی
9 دردهای ناشی از کم تحرکی بیماریهای منع شده با گرما درمانی
برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

مشخصات اضافی محصول پد گرما درمانی کمر زنیت مد مدل PH 17304

مشخصات
ملاحظات تخصصی
مدت گارانتی : 1 سال
رنگ : طبق تصویر
استاندارد اروپا : CE و FDA امریکا دارد
کاربرد محصول : گرمکن کمر
ابعاد : 62 در 43 سانتی متر
مشخصه الکتریکی : کارکرد با برق شهری
قابلیت ویژه کالا : گرما درمانی پا
در مورد این محصول : فری سایز،دارای کنترلر گرمایی ضد برق گرفتگی
شرکت گارانتی کننده : سپهر الماس پاسارگاد
ساخت : چین به سفارش زنیت مد سوئیس
ارتباط با فروشگاه
شماره واتس آپ پیگیری : 09338397214
تماس با بخش فروش : 02188345015
صفحه اینستاگرام : www.instagram.com/iranbeurer
گارانتی
یکسال :
سایر محصولات مرتبط با این محصول
4,200,000تومان3,850,000تومان
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×